University of Tehran Science and Humanities Series
Foroudi / Akbari
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management
Internal Marketing
Fachbuch2024SpringerISBN 978-3-031-62966-2
Foroudi / Akbari
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management
Internal Marketing: Issues and Perspectives for Internal Customer-Centric Management
Internal Marketing
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer International PublishingISBN 978-3-031-62967-9
Fachbuch2024Springer International PublishingISBN 978-3-031-27719-1
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-27716-0
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer International PublishingISBN 978-3-031-27717-7
Moosavi-Movahedi
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-74326-0
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-63795-8
Niknami / Hozhabri
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-41776-5
Nayebi
Advanced Statistics for Testing Assumed Causal Relationships
Advanced Statistics for Testing Assumed Causal Relationships
Multiple Regression Analysis Path Analysis Logistic Regression Analysis
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-54754-7
Abdoli / Golzary / Hosseini
From Production to Consumption
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2018Springer International PublishingISBN 978-3-319-74482-7
Bahrainy / Bakhtiar
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2016Springer International PublishingISBN 978-3-319-32665-8