Texts in Computer Science
A Guide to Theory, Research and Applications
Fachbuch3rd ed. 20242025SpringerISBN 978-3-031-53909-1
A Brief Introduction with Exercises and Solutions
Fachbuch3., Third Edition 20252025SpringerISBN 978-3-031-84559-8
Fachbuch6., Sixth Edition 20242025SpringerISBN 978-3-031-47743-0
Fachbuch3., Third Edition 20252024SpringerISBN 978-3-031-67481-5
A Guide to Theory, Research and Applications
Fachbuch3., Third Edition 20242024SpringerISBN 978-3-031-53648-9
Fachbuch2., Second Edition 20252024SpringerISBN 978-3-031-61674-7
A Holistic, Cloud-Native Perspective
Fachbuch2., Second Edition 20232024SpringerISBN 978-3-031-33225-8
Hrycej / Bermeitinger / Cetto
Fachbuch2024SpringerISBN 978-3-031-19076-6

eBook (PDF mit Wasserzeichen)3., Third Edition 20252024Springer International PublishingISBN 978-3-031-67482-2
Fachbuch7., Seventh Edition 20232023SpringerISBN 978-3-031-24862-7
A Practical Guide to Essentials
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-26211-1
A Holistic, Cloud-Native Perspective
Fachbuch2., Second Edition 20232023SpringerISBN 978-3-031-32043-9
From Model Checking to Annotation Checking
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-30166-7
Design, Implement, Validate, and Prove
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-43972-8
Pillars, Paradigms, Principles
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-10057-4
A Methodological Introduction
Fachbuch3., Third Edition 20222023SpringerISBN 978-3-030-42229-5
Fachbuch6., Sixth Edition 20242024SpringerISBN 978-3-031-47548-1
Ægidius Mogensen
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-11808-1
Intermediate Program Design Using Video Game Development
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-04319-2
Using Python and Java
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-01328-7