Palgrave Studies of Marketing in Emerging Economies
Brooksworth / Mogaji / Bosah
South American, Asian and African Perspectives
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-07080-8
Brooksworth / Mogaji / Bosah
Brand, Consumer and Sustainability Perspectives
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-07328-1
Adeola / Edeh / Hinson / Netswera
Platforms and Practices
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-030-83911-6
Mogaji / Adeola / Adisa / Hinson / Mukonza / Kirgiz
A Communications Perspective
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-030-82574-4
Anning-Dorson / Hinson / Coffie / Bosah / Abdul-Hamid
Conceptual Issues and Empirical Evidence
Fachbuch2022Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-030-81339-0
Adeola / Hinson / Sakkthivel
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
Contemporary and Future Perspectives
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-030-88680-6
Adeola / E. Hinson / Sakkthivel
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Markets Volume II
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Markets Volume II
Insights for a Changing World
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-030-95583-0
Yawson / Yamoah
The Case of Ghana’s Supermarket Chains
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-11663-6
Social Media and Related Technologies
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-030-93501-6
Brooksworth / Mogaji / Bosah
South American, Asian and African Perspectives
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-031-07078-5
Brooksworth / Mogaji / Bosah
Brand, Consumer and Sustainability Perspectives
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-031-07326-7
Mensah / Balasubramanian / Jamaluddin / Alcoriza / Gaffar / Rasoolimanesh
Towards Competitive and Sustainable Emerging Tourist Destinations
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-83711-2
Adeola / E. Hinson / Sakkthivel
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Markets Volume II
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Markets Volume II
Insights for a Changing World
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-95581-6
Anning-Dorson / Hinson / Coffie / Bosah / Abdul-Hamid
Conceptual Issues and Empirical Evidence
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-81337-6
Mogaji / Adeola / Adisa / Hinson / Mukonza / Kirgiz
A Communications Perspective
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-82572-0
Social Media and Related Technologies
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-93499-6
Adeola / Edeh / Hinson / Netswera
Platforms and Practices
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-83909-3
Adeola / Hinson / Sakkthivel
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
Marketing Communications and Brand Development in Emerging Economies Volume I
Contemporary and Future Perspectives
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-030-88678-3
Yawson / Yamoah
The Case of Ghana's Supermarket Chains
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-031-11661-2
Hinson / Adeola / Adisa
The Crucial Role of People Management in Successful Implementation
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-73007-9