Palgrave Studies in Marketing, Organizations and Society
A Legal Perspective on the History of Brand Marketing
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-76777-7
Prophecies for the Markets of the Future
Fachbuch2024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-69010-5
Theory, Research, and Intervention
Fachbuch2024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-60198-9
From Abstract to Intuitive
Fachbuch2nd ed. 20232024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-18217-4
A Legal Perspective on the History of Brand Marketing
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2025Springer International PublishingISBN 978-3-031-76778-4
From Abstract to Intuitive
Fachbuch2nd ed. 20232023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-18214-3
Problems, Processes and Prospects
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-36588-1
A Multimethodological Approach
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-13399-2
Understanding and Managing its Value
Fachbuch2023Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-47420-0
Prophecies for the Markets of the Future
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer International PublishingISBN 978-3-031-69011-2
Theory, Research, and Intervention
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer International PublishingISBN 978-3-031-60199-6
From Abstract to Intuitive
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2nd ed. 20232023Springer International PublishingISBN 978-3-031-18215-0
Problems, Processes and Prospects
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer International PublishingISBN 978-3-031-36589-8
Understanding and Managing its Value
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer International PublishingISBN 978-3-031-47421-7
A Multimethodological Approach
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-031-09861-1
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2019Springer International PublishingISBN 978-3-030-15565-0