Human-Computer Interaction Series
Ferwerda / Graus / Germanakos / Tkalcic
A Human-Centered Perspective of Intelligent Personalized Environments and Systems
A Human-Centered Perspective of Intelligent Personalized Environments and Systems
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer International PublishingISBN 978-3-031-55109-3
Active Participation Through Accessible Play
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2024Springer Nature SwitzerlandISBN 978-3-031-30595-5
Simeone / Weyers / Bialkova / Lindeman
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer International PublishingISBN 978-3-031-05804-2
Challenges in Supporting Authoring for Interactive Digital Narratives
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer International PublishingISBN 978-3-031-05214-9
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2nd ed. 20222023Springer International PublishingISBN 978-3-031-10932-4
Involvement, Affect and Aesthetics
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2nd ed. 20232023Springer International PublishingISBN 978-3-031-32454-3
Politics, Conflict and Emotion in Research
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2023Springer International PublishingISBN 978-3-031-31642-5
Georgiou / Frier / Freeman / Pacchierotti / Hoshi
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2022Springer International PublishingISBN 978-3-031-04043-6
Karapanos / Gerken / Kjeldskov / Skov
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-67322-2
A Platform for Theory and Action
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-71796-4
Li / Hilliges
Artificial Intelligence for Human Computer Interaction: A Modern Approach
Artificial Intelligence for Human Computer Interaction: A Modern Approach
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-82681-9
A Bayesian Workflow in Tidy R
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-46380-9
Dingler / Niforatos
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-30457-7
Galitsky
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management
Solving Customer Problems
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-61641-0
Applications of Virtual, Mixed and Augmented Reality
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-61905-3
The Academics / Practitioners Roundtable 2014-2019
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-63205-2
Galitsky
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management
Keeping Customers Informed
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-52167-7
Thalmann / Zhang / Ramanathan
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-71002-6
A Human Systems Integration Approach
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2021Springer International PublishingISBN 978-3-030-76391-6
eBook (PDF mit Wasserzeichen)2020Springer International PublishingISBN 978-3-030-37348-1