Musikindustrie
HandbuchVöllig neu bearbeitete 7. Auflage2018C.H.BECKISBN 978-3-406-72028-4
Eine Utopie
Fachbuch2025edition text+kritikISBN 978-3-96707-738-4
The Growth of the Music Market and Creative Sector in Naples, 17th–19th Centuries
Fachbuch2024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-55902-0
Modelling from Microeconomic Theory and Industrial Organization
Fachbuch2nd ed. 20242024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-49898-5
Sachbuch2. Auflage2024Wiley-VCHISBN 978-3-527-72169-6
Symposion der Fachgruppe Freie Forschungsinstitute in Kassel 2017
Fachbuch2023Olms PresseISBN 978-3-487-16244-7
Fachbuch2022Hatje Cantz VerlagISBN 978-3-7757-5182-7
Nösner
Sponsorship Culture in the German University Popular Music Festival Market
Sponsorship Culture in the German University Popular Music Festival Market
Fachbuch2023transcriptISBN 978-3-8376-6578-9
Lepa / Müller-Lindenberg / Egermann
Classical Music and Opera During and After the COVID-19 Pandemic
Classical Music and Opera During and After the COVID-19 Pandemic
Empirical Research on the Digital Transformation of Socio-cultural Institutions and Aesthetic Forms
Fachbuch2023SpringerISBN 978-3-031-42974-3
2024Oxford University PressISBN 978-0-19-989312-6
Fachbuch2022Hatje Cantz VerlagISBN 978-3-7757-5128-5
Gesammelte Konzertberichte und Rezensionen bis 1830
Fachbuch3. Auflage2021LaaberISBN 978-3-89007-337-8
The Past, Present and Future of the Music Video
Online-Produkt1. Aufl.2015transcriptISBN 978-3-8394-1185-8
Fachbuch2015Herbert von Halem VerlagISBN 978-3-7445-0759-2
Über Verantwortung in der Musik
Sachbuch2019edition einwurfISBN 978-3-89684-272-5
Fachbuch2023Springer GablerISBN 9789811987359
Personale, soziale und ökonomische Perspektiven für Berufsmusiker in Praxis und Ausbildung
2017NomosISBN 978-3-8487-4004-8
Online-Produkt2015UNIVERSITY OF EXETER PRESSISBN 978-0-85989-901-7
Analyse und Diskussion ausgewählter Aspekte im Lichte des VerwGesG 2016
2020Kovac, JISBN 978-3-339-11820-2
Biografie2020Matthes & Seitz VerlagISBN 978-3-95757-848-8