Textlinguistik, Diskursanalyse, Stilistik, Fachsprachen
Einzeldarstellung4., gründlich überarbeitete Auflage2024C.H.BECKISBN 978-3-406-81475-4
A Multimodal Discourse Analytical Perspective
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-84111-8
Legal-Linguistic Perspectives on Migration
Fachbuch2025De GruyterISBN 978-3-11-221418-3
Juristisch und sprachlich korrekt
Ratgeber2. Auflage2023C.H.BECKISBN 978-3-406-80934-7
Sprachwissenschaftliche Zugänge zur Medienanalyse
Fachbuch2022narr/francke/attemptoISBN 978-3-8233-6805-2
Sánchez Prieto
Estructuras lingüísticas y textuales de los comentarios evaluativos de hoteles en la web social
Estructuras lingüísticas y textuales de los comentarios evaluativos de hoteles en la web social
Un estudio contrastivo español-alemán
Fachbuch2023narr/francke/attemptoISBN 978-3-8233-8020-7
Franco Barros
Neue Medien und Text: Privatbrief und private E-Mail im Vergleich
Neue Medien und Text: Privatbrief und private E-Mail im Vergleich
Fachbuch2., aktualisierte Auflage2025narr/francke/attemptoISBN 978-3-8233-8377-2
A Critical Discourse Study of the National Security Law and its Aftermath
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-84586-4
Language Ideologies and Discourses of Migration
Fachbuch2025De GruyterISBN 978-3-11-221484-8
Acke / Bonacchi / Seiler Brylla / Warnke
Contradictory Belonging, Minorities, Marginality and Centrality
Fachbuch2025De GruyterISBN 978-3-11-221491-6
Stylistic and Critical Discourse Approaches to Language Use in the Caribbean
Fachbuch2025Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-45049-5
Legal-Linguistic Perspectives on Migration
Fachbuch2023De GruyterISBN 978-3-11-078902-7
Eine Einführung
Fachbuch2., überarbeitete und erweiterte Auflage2025narr/francke/attemptoISBN 978-3-8233-8489-2
Diehr
Zur kollektiven Konstruktion des Eigenen im Migrationsdiskurs ab 2015
Zur kollektiven Konstruktion des Eigenen im Migrationsdiskurs ab 2015
Fachbuch2025Buske VerlagISBN 978-3-96769-952-4
A Linguistic-Pragmatics Approach to Stand-up Comedy
Fachbuch2025De GruyterISBN 978-3-11-150446-9
Hua
The Construction of Corporate Identities by Chinese and American Airlines on Social Media
The Construction of Corporate Identities by Chinese and American Airlines on Social Media
A Cross-Cultural Multimodal Study
Fachbuch2024SpringerISBN 9789819761876
Eine linguistische Begriffsgeschichte 1908-2009
Fachbuch2024De GruyterISBN 978-3-11-079441-0
Language Patterns and Myths Across the Centuries
Fachbuch2024Palgrave Macmillan UKISBN 978-3-031-72425-1
Anesa / Engberg
New Genres, Media, and Linguistic Practices
Fachbuch2023De GruyterISBN 978-3-11-104736-2